2012-11-25

1 dalis



1578 m . spalio vidurys , miela mergina elegantiškai vaikšto po Melburgą { panašu į Melburną, bet ne tas, ir čia išgalvota galima sakyti : D } . Visi vaikinai ją tiesiog ryja akimis . Ji nesižvalgo ir toliau vaikšto . Pasuka link Demetri namo kuriame laikinai gyvena :
- Panele Black, - kreipėsi Demetri .
- Taip ? – lėtai atsisukusi atsakė mergina .
- Šiandien atvyksta mano tėvas, todėl aš su broliu Afton turiu pasiruošti .
- ir jis nežino, kad aš čia, taip ? – mergina šyptelėjo . – aš turiu eiti
Ji atsistojo ir nuėjo į namus . Užlipusi laiptais į savo kambarį pasikvietė tarnaitę :
- Charlotte ! – sušuko ji .
Charlotte iš karto atsirado jos kambaryje :
- Taip panele Black ?
- pakviesk Irina .
Tarnaitė linktelėjo ir greitai išėjo . merginai ilgai laukti neteko . Bet kol laukė ji atsisėdo prie veidrodžio ir ėmė šukuoti savo banguotus rudus plaukus :
- Kvietei mieloji ? – paklausė vos įėjusi Irina .
- Aš alkana . Kiek galima laukti ? – mergina padėjo šepetį ir kiek įpykusi atsistojo ir priėjo prie Irinos .
- Katherina, mieloji, pati žinai dar ne laikas .
- Aš badauju ! – Katherina sušuko ir pasižiūrėjo raudonomis akimis  Irina .
- Tvardykis . Aš nesu tokia kaip tu, galiu tik pasakyti kada tu galėsi užkandžiauti .
- Irina ! – Katherina nebesitvardė . – Man reikia dabar, atvažiuoja Demetri ir Afton tėvas . Aš turiu nebūti namuose puiki proga .
Irina pasižiūrėjo kiek valandų buvo jau po vidurdienio :
- Einam .
Katherina su Irina išėjo į lauką, bet susitiko Demetri :
- Labas vakaras ponia Ateara, - Demetri vos matomai nusilenkė . – kur einate vėlyvų vakarą ?
- Demetri Biers , kur jūsų brolis ? – irina paklausė klausimu žvilgsniu .
- Jis tūrėtų netrukus grįžti, o jums ko nors reikia iš jo ?
- Ne, - Irina nusišypsojo ir nuėjo kartu su Katherina link miško .
Niekam nebuvo nuostabu, kad kažkas eina į mišką . Melburgo miškai yra nuostabūs todėl ten pasitaiko ne, vienas ir ne du žmonės .
Katherina nusiavė savo batelius :
- Pagaliau, tiek bado dienų, - nusijuokė ji .
- Aš abejoju ar bus patogu su šia suknele, - Irina nužvelgė žalsvą suknelę .
- Nieko nenusimanai, aš pripratusi .
Staiga Katherina sustingo . Įtempė savo jusles kiek galėdama kaip tinklinį drabužį . Ji užuodė kraują . Šiltą , tekantį venomis ir arterijomis . Po keliu akimirkų ji pasidarė nevaldoma ir greitais judesiais sekė kvapą . Netoliese buvo jauna moteris . Katherinai pradėjo gelti dantenas, paraudo akys, išlindo iltys . Buvo skausminga, nes jau kelias dienas badauja . Bet tas kvapas buvo per daug svaigus, per daug užvaldomas . Tokio kvapo ji dar niekada nėra užuodusi . Mergina apsidairė ar niekas nemato ir pripuolė prie moters . Greitu judesiu pakreipė jos galvą . Moteris jau norėjo šaukti, bet Katherina greitai uždengė jos burną delnu . jai pradėjo dar labiau gelti dantenas ir nesusivaldžiusi suleido dantis į krauju pripildytas venas . Skonis buvo svaiginantis . Mergina mėgavosi krauju ir juto kaip moteris silpsta . Kai iš moters nebeliko jokių gyvybės ženklų Katherina ją numetė ir nusivalė lūpas, dabar ji jautėsi kaip naujai gimusi . Atsikračiusi lavono ji grįžo prie Irinos :
- Mieloji, ilgiau nebegalėjai ?
- Jei būtum mano vietoje būtum daug ilgiau užtrukusi, - Katherina apsiavė batelius . – eime namo .

Neužilgo Katherina stovėjo prie savo namų, Irina atsisveikinusi nuėjo savo keliais . Katherina pasikelė sijoną ir peržengė slenkstį . Pasukusi galvą link svetainės sustingo . .  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą